Typy małych gadżetów reklamowych

26 Marzec
2016

Kampanie marketingowe, mające na celu promowanie naszej firmy, mogą być prowadzone na wielu różnych polach: od rozdawania ulotek, poprzez edytowanie reklam w radiu czy telewizji, aż po różne odmiany marketingu internetowego. W każdym jednak przypadku, warto wzbogacić kampanię reklamowa czymś, co trafia precyzyjnie w cel - gadżetami reklamowymi.
Gadżety reklamowe stanowią bowiem doskonały sposób na promowanie naszych produktów i usług: są one relatywnie tanie, jeśli zaś zostaną odpowiednio dobrane, z uwzględnieniem potrzeb klienta i profilu naszej firmy, będą stanowić naszą reklamę przez wiele miesięcy, a nawet lat. Zanim zdecydujemy, jaki przedmiot będzie najlepszy w przypadku naszej firmy oraz naszych klientów, przyjrzyjmy się, jakie opcje mamy do wyboru, jeżeli chodzi o małe gadżety reklamowe. 



Coś słodkiego
Wszyscy kochamy słodycze, tym bardziej, jeśli zostaniemy nimi obdarowani niespodziewanie. Z tego powodu, do najbardziej popularnych gadżetów reklamowych należą słodkości z nadrukowanym logo. Inwestując w słodycze reklamowe, możemy zdecydować się na zwykłe miętówki, umieszczone w niezwykłym opakowaniu, opatrzonym naszym logo, albo postawić na prawdziwie polską klasykę, czyli krówki. Warto wspomnieć, ze ten ostatni pomysł wykorzystał nawet polski rząd, bowiem to właśnie krówki promowały nas podczas polskiej prezydencji w Parlamencie Europejskim.

Coś użytecznego
Alternatywą dla słodyczy są drobne przedmioty codziennego użytku, takie, jak etui, breloczki na klucze, smycze czy długopisy. Ich podstawową zaletą jest fakt, że zwykle są to rzeczy, których używamy wielokrotnie w ciągu dnia, więc umieszczone na nich logo również wielokrotnie jest promowane. Jeżeli będą to rzeczy wykonane z wysokiej jakości materiałów, będą godnie reprezentowały nasza firmę w środowisku osoby obdarowanej przez długi czas, więc jest to bardzo efektywna forma reklamy.

Coś drogiego
Fakt, że gadżety reklamowe są niewielkie, nie oznacza, ze muszą to być rzeczy tanie. Niekiedy, chcąc podkreślić nasz prestiż lub uhonorować obdarowaną osobę, warto podarować jej niewielki, ale stosunkowo wartościowy przedmiot, jak np. pendrive. Oczywiście, ze względu na koszt przedmiotu oraz nadruku (lub grawerowania) naszego logo, takich gadżetów raczej nie będziemy rozdawali masowo, jednak nie taka jest ich rola. Mają one bowiem nie tyle być powszechnie obecne w środowisku obdarowanych osób, ile uświadomić im, że jesteśmy rzetelnym i stabilnym przedsiębiorstwem, które może pozwolić sobie na prezentowanie relatywnie drogich gadżetów.

 

To może Cię zainteresować