Reklama w prasie

 

Zalety prasy cz.1

Wydawać by się mogło, iż w dobie Internetu prasa stanie się przeżytkiem, po który sięgać będzie jedynie wąskie grono tradycjonalistów, obawiających się nowoczesnych technologii. Tymczasem, pomimo gigantycznego rozwoju techniki, większość z nas woli jednak wziąć do ręki...

Zobacz więcej
 

Zalety prasy cz.2

Czy w dzisiejszych czasach, kiedy coraz trudniej jest odróżnić świat wirtualny od prawdziwego życia, pras ma jeszcze rację bytu? Czy ktokolwiek sięga po drukowane magazyny, mogąc znaleźć interesujące go treści w Internecie? O dziwo – odpowiedź na oba pytania jest twierdząca...

Zobacz więcej
 

Jaką prasę wybrać pod powierzchnię reklamową ? (Lokalną czy ogólnokrajową)

Jak wiadomo, podstawowym warunkiem powodzenia w biznesie jest zdobycie odpowiedniej liczby odbiorców naszych usług. W dobie globalizacji, gdzie różnego rodzaju media wręcz zalewają nas informacjami oraz reklamami, nadspodziewanie dobrze radzą sobie papierowe wydania gazet. Pomimo całego...

Zobacz więcej
 

Reklama w formie obrazka, czy tekstowa do gazety? (o zaletach i wadach obu form)

Reklama w prasie stanowi jeden z najbardziej skutecznych sposobów dotarcia do klienta. Jeżeli jednak decydujemy się na tego typu kampanię, powinniśmy przemyśleć pewną istotną kwestię – czy w przypadku naszej firmy lub produktu, lepiej sprawdzi się reklama w formie tekstowej, czy...

Zobacz więcej